Author:
Evaluation:
Published: 22.10.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 17 units
References: Not used
  • Research Papers 'Depresija pusaudžu vecumā', 1.
  • Research Papers 'Depresija pusaudžu vecumā', 2.
  • Research Papers 'Depresija pusaudžu vecumā', 3.
  • Research Papers 'Depresija pusaudžu vecumā', 4.
  • Research Papers 'Depresija pusaudžu vecumā', 5.
  • Research Papers 'Depresija pusaudžu vecumā', 6.
  • Research Papers 'Depresija pusaudžu vecumā', 7.
  • Research Papers 'Depresija pusaudžu vecumā', 8.
  • Research Papers 'Depresija pusaudžu vecumā', 9.
  • Research Papers 'Depresija pusaudžu vecumā', 10.
  • Research Papers 'Depresija pusaudžu vecumā', 11.
  • Research Papers 'Depresija pusaudžu vecumā', 12.
  • Research Papers 'Depresija pusaudžu vecumā', 13.
  • Research Papers 'Depresija pusaudžu vecumā', 14.
  • Research Papers 'Depresija pusaudžu vecumā', 15.
  • Research Papers 'Depresija pusaudžu vecumā', 16.
  • Research Papers 'Depresija pusaudžu vecumā', 17.
  • Research Papers 'Depresija pusaudžu vecumā', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kas ir depresija    4
2.  Pusaudžu depresijas simptomi, iemesli, cēloņi un sekas    5
2.1.  Depresijas simptomi    5
2.2.  Depresijas iemesli, cēloņi    6
2.3.  Depresijas sekas    7
3.  Ārstēšanas iespējas    8
3.1.  Medikamentozā ārstēšana    8
3.2.  Psihoterapija    8
3.3.  Medikamentu un psihoterapijas kombinēšana    9
4.  Secinājumi    10
5.I  zmantotās literatūras un avotu saraksts    11
6.  Pielikumi    11
Extract

4. SECINĀJUMI
Darbā izvirzītais mērķis ir sasniegts. Ir izveidots informācijas klāsts un noskaidrots, kas ir pusaudžu depresija, tās simptomi, cēloņi, sekas un ārstēšanas iespējas.
Darbā izvirzītie uzdevumi ir izpildīti.
1. Informācija par pusaudžu depresiju ir savākta un apkopota, tās simptomi un sekas ir noskaidroti. Ir uzzināts, ka depresija ir garīga slimība. Tās simptomi atspoguļojas sliktā pašnovērtējumā, nomāktā garastāvoklī, pesimistiskās domās. Ir saprasts, ka pusaudzis ar depresiju nav ieinteresēts mācībās, hobijos un izvairās no ģimenes un draugiem, tā kā viņam nav motivācijas kaut ko darīt. Darba autors secina, ka depresija ietekmē pusaudža ikdienu, mācības un tad jau arī sekmes. Pusaudzis var palikt bez draugiem un attālināties no ģimenes, un cīņa ar depresiju paliek grūtāka.
2. Depresijas ārstēšanas iespējas ir iepazītas. Ir uzzināts, ka depresiju var ārstēt medikamentozi, ar psihoterapijas palīdzību, vai apvienojot vienu ar otru. Darba autors secina, ka depresiju izārstēt vislabāk palīdz psihoterapija un medikamenti kopā. Psihoterapijā pusaudzis izprot savas jūtas un domas, tajā laikā kad medikamenti mazina simptomus.

Author's comment
Atlants