Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Komunikācijas stratēģija un plāns', 1.
  • Summaries, Notes 'Komunikācijas stratēģija un plāns', 2.
  • Summaries, Notes 'Komunikācijas stratēģija un plāns', 3.
  • Summaries, Notes 'Komunikācijas stratēģija un plāns', 4.
  • Summaries, Notes 'Komunikācijas stratēģija un plāns', 5.
  • Summaries, Notes 'Komunikācijas stratēģija un plāns', 6.
  • Summaries, Notes 'Komunikācijas stratēģija un plāns', 7.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Produkta mērķauditorija    4
  Kas ir produkts    4
  Klienta labumi    4
  Produkta nosaukums, īss apraksts    4
  Iepakojums    5
  Izplatīšanas kanāli un cena    5
  Kopējās komunikācijas plāns    5
Extract

Ikviena mājokļa telpu iekārtojums ir ļoti svarīgs! Mēbeles ir cilvēka personības atspulgs.
Katrs no mums vēlētos iegādāties vislabāko, kvalitatīvāko, oriģinālo, kas kalpotu vairākus gadus nemainītos un davinātu mums labu garastāvokli.
Tāpēc ir ļoti svarīgi saprast pārdošanas būtību, motivēt citus cilvēkus tā, lai viņi gribētu to, ko gribam mēs, uzskatot, ka viņi to dara pēc savas gribas.
Studiju darba mērķis ir izstrādāt izvēlētajam produktam kopējo mārketinga komunikācijas stratēģiju un plānu piedāvātam produktam.
Mūsu izvēlētais produkts ir „ Campo Fiory” eksluzīvas mēbeles no Itāļu ražotājiem.
Mārketinga kampaņas laiks: 1.jūnijs – 15.jūlijs…

Author's comment
Atlants