• 25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā

     Evaluated!

    Research Papers22 Psychology

Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2001.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 1.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 2.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 3.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 4.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 5.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 6.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 7.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 8.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 9.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 10.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 11.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 12.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 13.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 14.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 15.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 16.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 17.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 18.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 19.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 20.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 21.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 22.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 23.
  • Research Papers '25 - 50 gadus vecu indivīdu krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantoša', 24.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
  TEORĒTISKĀ DAĻA    5
  REKLĀMAS TIPOLOĢIJA    5
  UZTVERE    7
  REKLĀMAS VEIDOŠANA    10
  REKLĀMAS VIZUĀLIE LĪDZEKĻI    15
  PRAKTISKĀ DAĻA    19
  PĒTĪJUMA BŪTĪBA    19
  REZULTĀTU ANALĪZE    21
  NOBEIGUMS    23
Extract

Viens no veiksmīgas uzņēmējdarbības pamatnosacījumiem ir laba pircēju informētība par pārdodamās preces labajām īpašībām. Informēšanas procesā ir jāsaskaras ar dažādām psiholoģiska rakstura problēmām. Lūdzot palīdzību psihologam, šīs problēmas var risināt daudz efektīvāk
Tādēļ es nolēmu izpētīt Latvijā par šo tēmu pieejamo literatūru. Īpašu uzmanību es pievērsu āra reklāmai, kuru Latvijā pēc manām domām pagaidām izmanto maz un neefektīvi. Ir divi āra reklāmas veidi:
1.Viens no tiem ir plakāti, kuri ar teksta palīdzību sniedz informāciju par pakalpojumiem. Piemēram ceļmalās bieži ir redzami plakāti ar autoservisu reklāmām, uz kurām norādīta servisa specifika un. Pie šāda veida reklāmas ir pieskaitāmi arī afišu dēļi.
2.Otrs ārējās reklāmas veids ir attēli. Tie var būt gan zīmēti, gan fotogrāfēti. Šis tiek uzskatīts par efektīvāko āra reklāmas veidu.(2.)

Āra reklāma Latvijā tiek izmantota tikai kā reklāmas kampaņu piedeva, kas manuprāt, ir kļūdaini. Āra reklāmai ir vairākas būtiskas priekšrocības, kuras ļauj to uzskatīt par patstāvīgu un ļoti efektīvu reklāmas līdzekli.…

Author's comment
Editor's remarks
Atlants