Author:
Evaluation:
Published: 21.02.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Presentations 'Cilvēka vajadzības, to apmierināšanas aspekti', 1.
  • Presentations 'Cilvēka vajadzības, to apmierināšanas aspekti', 2.
  • Presentations 'Cilvēka vajadzības, to apmierināšanas aspekti', 3.
  • Presentations 'Cilvēka vajadzības, to apmierināšanas aspekti', 4.
  • Presentations 'Cilvēka vajadzības, to apmierināšanas aspekti', 5.
  • Presentations 'Cilvēka vajadzības, to apmierināšanas aspekti', 6.
  • Presentations 'Cilvēka vajadzības, to apmierināšanas aspekti', 7.
  • Presentations 'Cilvēka vajadzības, to apmierināšanas aspekti', 8.
  • Presentations 'Cilvēka vajadzības, to apmierināšanas aspekti', 9.
  • Presentations 'Cilvēka vajadzības, to apmierināšanas aspekti', 10.
  • Presentations 'Cilvēka vajadzības, to apmierināšanas aspekti', 11.
Extract

Nabadzīgiem cilvēkiem ir nepieciešama pārtika, pajumte un materiālās vērtības.
Pārtikušie ļaudis mēģina izmantot materiālo augsmi, lai apmierinātu citas vajadzības, kas arī reālas, bet tomēr nav materiālas,- atzīšanu, pašapziņu, vienotību, personību. Laikā, kad mūsu planētas ātri aug ierobežojumi, diskusijas par augsmi nekādi neietekmē.

Kas nosaka to, kuras vajadzības cilvēkam ir svarīgākās?
Domājams, ka iespaidu atstāj vecāku ietekme. Bērni pārņem to, kas vecākiem ir bijis svarīgs. Nozīmīgi arī, ja bērnībā kas ir trūcis, cilvēks to cenšas piepildīt un atgūt. Liela loma ir arī sociāli – ekonomiskiem apstākļiem, ja cilvēkam ir materiālas dabas problēmas, viņš cenšas tās risināt un nespēj domāt par citām augstākā vajadzībām.

Author's comment
Atlants