Author:
Evaluation:
Published: 01.12.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Dzimumu īpatnības mācību procesā', 1.
  • Summaries, Notes 'Dzimumu īpatnības mācību procesā', 2.
Extract

Pastāv uzskats, ka meitenes ir cītīgākas, paklausīgākas, apzinīgākas, emocionāli vieglāk ietekmējamas, gatavas izpildīt izvirzītās prasības. Zēni, pretēji, ir mazāk cītīgi un ieinteresēti par labām atzīmēm, patvaļīgāki, agresīvāki un vieglāk ietekmējami ar racionāliem paņēmieniem.[ Baltušīte R. Skolotāja loma mācīšanās motivācijā. RaKa, 2006. ]
] Šis G. Klausa apgalvojums norāda uz vienu no lielākajām dzimuma atšķirībām, attiecībā uz mācību darbu- meitenes, būdamas apzinīgākas, vairāk pievērš uzmanību mācībām, savukārt puiši ir paviršāki, un līdz ar to cieš viņu mācības. …

Author's comment
Atlants