Evaluation:
Published: 04.08.2023.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 1.
  • Presentations 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 2.
  • Presentations 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 3.
  • Presentations 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 4.
  • Presentations 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 5.
  • Presentations 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 6.
  • Presentations 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 7.
  • Presentations 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 8.
  • Presentations 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 9.
  • Presentations 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 10.
  • Presentations 'Psihisko procesu (kognitīvā un emocionālā aspekta) loma reklāmas tēlu veidošanā', 11.
Extract

Galvenie faktori: kognitīvs (kognitīvs), emocionāls (afektīvs), uzvedības (konatīvs).

Kognitīvais faktors ietver vairākus procesus: sajūtas, uztveri, atmiņu, iztēli, domāšanu, runu

AIDA modelis

Sajūtas

Uztvere

Uzmanība…

Author's comment
Editor's remarks
Atlants