Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Tirgus segmentācija', 1.
  • Research Papers 'Tirgus segmentācija', 2.
  • Research Papers 'Tirgus segmentācija', 3.
  • Research Papers 'Tirgus segmentācija', 4.
  • Research Papers 'Tirgus segmentācija', 5.
  • Research Papers 'Tirgus segmentācija', 6.
  • Research Papers 'Tirgus segmentācija', 7.
Extract

Tirgus segmentācija ir tirgus sadalīšana noteiktās pircēju grupās pēc līdzīgām pazīmēm
Katrai no pircēju grupām ir nepieciešamas atsevišķas speciālas preces un mārketinga komplekss jeb mārketinga mix. Vienas grupas prasības un vajadzības noteiktā veidā atšķiras no citu grupu vajadzībām un prasībām.
Tirgus segmenti ir cilvēku ( organizāciju ) grupas, kurām ir vajadzības pēc relatīvi līdzīgām precēm. Katrā segmentā izmanto savas mārketinga metodes. Tās nosaka segmentā esošo un potenciālo pircēju konkrētās vajadzības un prasības.
Tirgus segmentāciju veic, lai palielinātu ienākumus. Ienākumu pieaugumu panāk, izstrādājot un piedāvājot preces un pakalpojumus, kas pilnīgi atbilst konkrētā tirgus segmenta pircēju vajadzībām un prasībām, kas, savukārt, ļauj efektīvāk un lietderīgāk izmantot uzņēmuma resursus, netērēt naudu nevajadzīgiem mārketinga pasākumiem.…

Author's comment
Atlants