Evaluation:
Published: 25.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Research Papers 'Izziņas darbības un domāšanas attīstība bērniem ar autismu', 1.
  • Research Papers 'Izziņas darbības un domāšanas attīstība bērniem ar autismu', 2.
  • Research Papers 'Izziņas darbības un domāšanas attīstība bērniem ar autismu', 3.
  • Research Papers 'Izziņas darbības un domāšanas attīstība bērniem ar autismu', 4.
  • Research Papers 'Izziņas darbības un domāšanas attīstība bērniem ar autismu', 5.
Extract

Agrāk uzskatīja, ka autisms ir nedziedināmi smadzeņu darbības traucējumi, taču, augot zināšanām un izpratnei, šis pieņēmums pamazām izzūd. Katrs bērns , kuram ir autisms ir vienreizējs un viņa personība neatkārtojama. Šiem bērniem turklāt ir dažāds apdāvinātības un funkcionālo spēju līmenis. Tikai ir jāprot izmantot līdzekļus, lai spētu bērnu ar autismu attīstīt. Problēma, kas saistās ar autismu, attiecas uz sociālās kompetences grūtībām, ietverot arī verbālo komunikāciju. Tas nozīmē, ka cilvēkam ir grūti saprast, ko no viņa sagaida un ko vajadzētu darīt vai sacīt dažādās situācijās.
Manā redzeslokā arī ir nonācis zēns ar autismu. Viņam jau ir 6 gadi. Iesākumā nebija man nekādas informācijas, kas ir autisms un ko ar tādu bērnu iesākt, kā strādāt. Bērns nerunāja, tik izdeva dažādas neartikulētas skaņas, spiedza, kliedza. Zēns pie galda nesēdēja, uz tualeti negāja, ēda tikai maizi un jogurtu, uz trokšņiem reaģēja aizspiežot ausis, aiztaisot acis un spiedzot, ikdienā gulēja un palodzes un grupas aktivitātēs neiesaistījās. …

Author's comment
Atlants