Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Ar ko nodarbojas mārketinga dienests?', 1.
  • Presentations 'Ar ko nodarbojas mārketinga dienests?', 2.
  • Presentations 'Ar ko nodarbojas mārketinga dienests?', 3.
  • Presentations 'Ar ko nodarbojas mārketinga dienests?', 4.
  • Presentations 'Ar ko nodarbojas mārketinga dienests?', 5.
  • Presentations 'Ar ko nodarbojas mārketinga dienests?', 6.
  • Presentations 'Ar ko nodarbojas mārketinga dienests?', 7.
  • Presentations 'Ar ko nodarbojas mārketinga dienests?', 8.
  • Presentations 'Ar ko nodarbojas mārketinga dienests?', 9.
Extract

2. Tirgus segmentācija
Tirgus segmentācija- tirgus sadalīšana noteiktās pircēju grupās pēc līdzīgām pazīmēm:
Ģeogrāfiskās;
Demogrāfiskās;
Sociāli ekonomiskās;
Psihogrāfiskās;
Rīcības.
3. Preču ražošanas un patērēšanas iespēju analīze
Mērķis- radīt apstākļus lēmumu pieņemšanai par jaunu preču izstrādāšanu un ražošanas uzsākšanu.
Analizējot firmas ražošanas iespējas, par pamatu tiek ņemti dati, kas iegūti, veicot komplekso tirgus izpēti.…

Author's comment
Atlants