-
Reklāmas kampaņas "Live Rīga" analīze
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
Kampaņas apraksts | 4 | |
Kampaņas novērtēšana | 6 | |
Secinājumi | 12 | |
Literatūras saraksts | 13 |
2. Kampaņas apraksts
Jauns projekts pozicionē Latvijas galvaspilsētu, ka ziemeļu pērli.
Galvenie principi uz kuriem balstās projekta veidotāji ir sekojoši- tūrisms, kā prioritāte un līdzeklis, kas palīdzēs pārvarēt krīzi. „Jo mazāk tūristu, jo mazāk pavāru, bārmeņu, oficiantu, istabeņu, taksistu, zobārstu, frizieru utt” A. Šlesers. Tūrisma attīstība palielinās IKP tūrismu jomā līdz 15-20% gadā, kas ļaus uz katru piesaistītu miljonu tūristu rīkot 10 tūkst jaunu darba vietu.
Kampaņas dibinātāji: ir Rīgas dome ( pieder 70% akcijas), aviosabiedrība airBaltic (10%), Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija(10%) un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija (10%).1
…
Rīga- ir pilsēta, ko ir viegli sasniegt, bet emocionāli grūti atstāt. Tieši ar tādu devīzi 23 novembrī aizsākas Rīgas reklāmas kampaņa septiņos valstīs- Krievijā, Norvēģijā, Somijā, Vācijā, Zviedrijā, Igaunijā un Lietuvā. Kampaņa nav īslaicīgs projekts vai akcija. Projekts pozicionē sevī, kā ieguldījumu ilgtermiņa Rīgas tēla popularizēšanā, plānota un orientēta uz ilgtermiņa attiecībām un tēla izveidošana un nostabilizēšana notiks pakāpeniski. Reklāmas instrumenti, kuri tika lietoti ļauj apskatīt efektīvas reklāmas nosacījumus, analizējot saprast reklāmas darbības un skatu punktus. Reklāmas analīzei es izmantoju akadēmiskas grāmatas angļu valodā par reklāmas būtību, efektivitāti un ietekmi uz cilvēkiem, ka arī interneta avotus, tāpēc ka tieši šīs kanāls ir izvēlēts par galveno un pamata vēstītāju projekta izveidotājiem. Savā referātā es aprakstīšu projekta kāda veida šis projekts tika izdomāts, kas ir šīs kompānijas veicējs, dalībnieki, kādi ir mērķi un funkcijas, galvenās idejas un motīvi, apskatīšu reklāmas pieejas, ko izmantoja reklāmas kampaņas izveidošanā. Noslēgumā došu savu vērtējumu un ieteikumus, kā manuprāt padarīt šo kampaņu efektīvāk un produktīvāk.
