Author:
Evaluation:
Published: 25.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 2.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 3.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 4.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 5.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 6.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 7.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 8.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 9.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga vide; tās faktoru analīze un vērtēšana', 10.
Extract

Institucionālais menedžments jeb augstāka līmeņa menedžeri- tā ir salīdzinoši neliela administrācijas grupa, kas kontrolē organizācijas darbību. Tipiski augstākā līmeņa menedžeru amati biznesā ir: akciju sabiedrības padomes priekšsēdētājs, valdes priekšsēdētājs, prezidents, viceprezidenti. Šie menedžeri pieņem lēmumus par jaunu objektu celtniecību, jaunu tirgu apgūšanu, jaunu produktu veidu ražošanu u.tml. Starp viņiem ir arī mārketinga menedžeri, un no viņiem lielā mērā atkarīga lēmumu pieņemšana par mārketinga darbībām.…

Author's comment
Atlants