-
Algoritmi un datu struktūras
Nr. | Chapter | Page. |
Datu struktūra ArrayList. | 3 | |
Objektorientētās programmēšanas pamatprincipi. | 3 | |
Struktūras un klases | 3 | |
Konstruktor un Destruktor funkcijas | 6 | |
Funkciju polimorfisms | 8 | |
Mantošana | 9 | |
Virtuālās funkcijas | 10 | |
3 Kārtošanas metožu realizācija un darbības principu skaidrojums | 12 | |
Burbuļkārtošana. | 12 | |
Shell kārtošana. | 13 | |
Kārtošanas metožu ātrdarbības salīdzinājums, izmantojot gandrīz sakārtotus masīvus un dilstošā secībā sakārtotus masīvus. | 15 | |
Izmantotā literatūra | 16 |
Struktūras un klases
Struktūra ir datu tips, kas tiek definēts ar lietotāju. Struktūra tiek definēta, lai noteiktu jauna datu tipa īpašības. Tad var izveidot mainīgo, ka ir šis tips. Sākumā tiek aprakstīta struktūra, tiek aprakstīti dažādi datu tipi, kurus iekļaus struktūra, pēc tam var veidot struktūras mainīgos. Struktūras neatbalsta mantošanu un destruktorus, atšķirībā no klasēm. Struktūras ir līdzīgas klasēm, tās var saturēt īpašības , metodes, laukus, operatorus, tipus un indeksatorus. Klase ir atsauces tips, struktūra ir vērtību tips. Tāpēc struktūras ir noderīgas attēlojot objektus, pieprasot atsauksmes semantiku. Struktūru jāizmanto tikai tipiem, kas ir mazi, vienkārši un pat vienādi pēc to uzvedības un īpašībām. Struktūras ir mazliet vairāk efektīvākas, izmantojot tās masīvu atmiņā. Tās var būt mazāk efektīvākas, kad tās izmanto krājumos. …
Datu struktūra ArrayList, struktūras, klases, konstruktori, destruktori polimorfisms, mantošana, virtuālās funkcijas, Burbuļkārtošana, Shell kārtošana, kārtošanu salīdzinājums, C# piemēri.