Evaluation:
Published: 20.01.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Reklāmas un to ietekme uz patērētāju', 1.
  • Presentations 'Reklāmas un to ietekme uz patērētāju', 2.
  • Presentations 'Reklāmas un to ietekme uz patērētāju', 3.
  • Presentations 'Reklāmas un to ietekme uz patērētāju', 4.
  • Presentations 'Reklāmas un to ietekme uz patērētāju', 5.
  • Presentations 'Reklāmas un to ietekme uz patērētāju', 6.
  • Presentations 'Reklāmas un to ietekme uz patērētāju', 7.
  • Presentations 'Reklāmas un to ietekme uz patērētāju', 8.
  • Presentations 'Reklāmas un to ietekme uz patērētāju', 9.
  • Presentations 'Reklāmas un to ietekme uz patērētāju', 10.
  • Presentations 'Reklāmas un to ietekme uz patērētāju', 11.
  • Presentations 'Reklāmas un to ietekme uz patērētāju', 12.
  • Presentations 'Reklāmas un to ietekme uz patērētāju', 13.
  • Presentations 'Reklāmas un to ietekme uz patērētāju', 14.
  • Presentations 'Reklāmas un to ietekme uz patērētāju', 15.
  • Presentations 'Reklāmas un to ietekme uz patērētāju', 16.
  • Presentations 'Reklāmas un to ietekme uz patērētāju', 17.
  • Presentations 'Reklāmas un to ietekme uz patērētāju', 18.
  • Presentations 'Reklāmas un to ietekme uz patērētāju', 19.
Extract

Darba mērķis
Izzināt ko vairāk par reklāmu un noskaidrot tās ietekmi uz cilvēku.

Pētījuma hipotēze
Reklāmas iedarbojas uz cilvēka prātu un apziņu.

Darba uzdevumi
Uzzināt kādi ir reklāmas pamatuzdevumi;
Izpētīt kādus paņēmienus reklāma lieto, lai izpildītu savu sponsoru gribu;
Uzzināt kāda ir reklāmas ietekme uz sabiedrību.
Pētījuma bāze
Madonas Valsts ģimnāzijas skolnieki un Madonas pilsētas iedzīvotāji.

Pētījuma priekšmets
Reklāmas ietekme uz patērētāju.

Darbā izmantotās metodes
literatūras avotu izpēte;
anketēšana;
datu apkopošana un izpēte.
Reklāmas līdzekļi:
Maksas reklāma:
Radio;
Televīzija;
Avīzes;
Žurnāli;
Dažādi katalogi;
Izkārtnes.
Reklāma pa pastu:
Vēstules;
Brošūras;
Atlaižu kuponi;
Apsveikuma kartiņas.…

Author's comment
Atlants