Evaluation:
Published: 02.05.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
  • Research Papers 'Mazumtirdzniecība un mazumtirgotāji', 1.
  • Research Papers 'Mazumtirdzniecība un mazumtirgotāji', 2.
  • Research Papers 'Mazumtirdzniecība un mazumtirgotāji', 3.
  • Research Papers 'Mazumtirdzniecība un mazumtirgotāji', 4.
  • Research Papers 'Mazumtirdzniecība un mazumtirgotāji', 5.
  • Research Papers 'Mazumtirdzniecība un mazumtirgotāji', 6.
  • Research Papers 'Mazumtirdzniecība un mazumtirgotāji', 7.
Extract

Secinājumi, priekšlikumi.
Tā kā mazumtirdzniecība ir ļoti dažāda, līdz ar to arī mazumtirgotāji ir dažādi. Ir daudz dažādu veikalu un pakalpojumu sniegšanas vietu veidi. Atverot jaunu uzņēmumu ir ļoti uzmanīgi jādomā par sava uzņēmuma atrašanās vietu, dizainu, nosaukumu, interjeru. Kā arī par to, kādu tēlu šis uzņēmums nākotnē varētu iemantot. Mazliet padarbojoties vienatnē var sāk domāt par kāda korporatīva veidošanu, vai pievienošanās kādai jau esošai korporācijai.
RIMI ir ļoti labs piemērs, uz kura pamatu var izpētī un izanalizēt mazumtirgotāju pamatnoteikumus. To arī centos darīt. Rezultātā, manuprāt, tas izdevās.
Ieteikums RIMI tik bieži nemainīt preču atrašanās vietu veikalos, jo tas dažreiz var izvest no pacietības, rezultātā pat apkalpojošā personāla laipnā attieksme nelīdzēs. Manuprāt, RIMI ir uz pareizā ceļa, tas jau ir ļoti tālu un pilnvērtīgi attīstījies, taču, protams, vēl ir uz ko sniegties. Uzskatu, ka Latvijā uz doto brīdi labāku pārtikas un ikdienas preču veikalu par RIMI nav. Tur ir ļoti plaša izvēle un var atrast viss, kas nepieciešams.

Author's comment
Atlants