Author:
Evaluation:
Published: 07.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Aptaujas veidošana psiholoģijā', 1.
  • Research Papers 'Aptaujas veidošana psiholoģijā', 2.
  • Research Papers 'Aptaujas veidošana psiholoģijā', 3.
  • Research Papers 'Aptaujas veidošana psiholoģijā', 4.
  • Research Papers 'Aptaujas veidošana psiholoģijā', 5.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Aptaujas apraksts, tās sākotnējā veidošana    2
2.  Aptaujas izpildes rezultāti, to analīze    2
2.1.  Aptaujas pantu analīze    3
2.1.1  Reakcijas indekss    3
2.1.2  Diskriminācijas indekss    3
2.1.3  Saskaņota rādītāju analīze    3
  Pielikums    4
  Aptaujas anketa    4
Extract

Ideja: radīt personības testu, kas palīdzētu noteikt, cik lielu ietekmi uz cilvēka dzīvi atstāj interneta lietošana, cik lielā mērā cilvēks ir atkarīgs no interneta.
Pantu skaits: 20.
Aptaujas veidošanas stratēģija: deduktīvā („top down”) - balstās uz teorētiskiem priekšstatiem par konstruktu.
Ievirzes respondentu atbildēs:
1. Mēģinājām apslāpēt respondentu ievirzi uz sociāli vēlamām atbildēm, aptaujas nosaukumā minot "Es un internets”, nevis interneta atkarība vai tml.
2. Skala (kārtas) sastāv no četrām iespējamām atbildēm (nekad, reti, bieži, vienmēr), lai nebūtu ievirzes atbildēt ar nenoteiktām (vidējām) atbildēm.
3. Aptaujā iekļauti arī divi „apvērstie” jautājumi – numur 14. un 19.
Apaujas respondentiem tika lūgts minēt arī savu vecumu un dzimumu.…

Author's comment
Atlants