Author:
Evaluation:
Published: 04.11.2021.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Tēmas "Ražošana" jēdzieni un to skaidrojumi', 1.
  • Summaries, Notes 'Tēmas "Ražošana" jēdzieni un to skaidrojumi', 2.
Extract

17. Reklāma− ir materiāls, kura pamatmērķis ir rosināt vai pārliecināt cilvēkus iegādāties noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu.
18. Tiešā pārdošana− ir tieša preču pasniegšana potenciālajiem pircējiem ar nolūku pārdot šo preci.
19. Tirdzniecības stimulēšana− ir preču pirkšanas un pārdošanas motivēšanas metožu izmantošana.
20. Preču zīme− ir apzīmējums, kuru lieto, lai kādas personas preces vai pakalpojumus atšķirtu no citu personu precēm vai pakalpojumiem.

Author's comment
Atlants