Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Personas tēla analīze - Anna Panna', 1.
  • Presentations 'Personas tēla analīze - Anna Panna', 2.
  • Presentations 'Personas tēla analīze - Anna Panna', 3.
  • Presentations 'Personas tēla analīze - Anna Panna', 4.
  • Presentations 'Personas tēla analīze - Anna Panna', 5.
  • Presentations 'Personas tēla analīze - Anna Panna', 6.
  • Presentations 'Personas tēla analīze - Anna Panna', 7.
  • Presentations 'Personas tēla analīze - Anna Panna', 8.
  • Presentations 'Personas tēla analīze - Anna Panna', 9.
  • Presentations 'Personas tēla analīze - Anna Panna', 10.
  • Presentations 'Personas tēla analīze - Anna Panna', 11.
Extract

Vispārējā tēla un oficiālā paštēla vienotība
Anna Pannas vispārējais tēls ir vienots ar oficiālo paštēlu – paštēls atbilst tam, kā sabiedrība tēlu uztver un kādas asociācijas veido ar to.
Tā piemēram, pakalpojuma Google meklēšana vietnē atrodamās asociācijas ar Annu Pannu vai Annu Birmani atbilst viņas oficiālajam paštēlam.
Racionālie komponenti tēla veidošanā
Annas Pannas tēlu veidojošie racionālie komponenti ir atbilstoši komunikācijas kanāli kā:
Emocionālie komponenti tēla veidošanā
Ņemot vērā Anna Pannas mērķauditoriju, t.i., jaunas sievietes, emocionālos tēla komponentus veido tādu vērtību uzsvēršana kā laulība, bērni un ģimene.

Vēstījums
«[…]Vēlos iedvesmot jebkuru, kurš atšķirs šo grāmatu [«Annas Pannas kūkas»*], izslaucīt putekļus no krāsns, notīrīt tās stikliņu un pagatavot kādu gardumu,” 
teic konditore.

Annas Pannas vēstījums mērķa grupai tāpat ir:
jebkurš var mājas apstākļos pagatavot ēdienu;
nebaidīties uzdrošināties pamēģināt ko jaunu;
nodarbojoties ar sirdslietu, arī ir iespējams noplenīt.

Author's comment
Atlants