Author:
Evaluation:
Published: 18.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Used
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 1.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 2.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 3.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 4.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 5.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 6.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 7.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 8.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 9.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 10.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 11.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 12.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 13.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 14.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 15.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 16.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 17.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 18.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 19.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 20.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 21.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 22.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 23.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 24.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 25.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 26.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 27.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 28.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 29.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 30.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 31.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 32.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 33.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 34.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 35.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 36.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 37.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 38.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 39.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 40.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 41.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 42.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 43.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 44.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 45.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 46.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 47.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 48.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 49.
  • Research Papers 'Jauniešu un vecāku savstarpējās attiecības', 50.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kas ir saskarsme?    5
2.  Attiecības ģimenē    8
2.1.  Bērni    10
2.2.  Vecāki    14
3.  Pētījums    16
4.  Iegūto datu analīze    19
5.  Secinājumi    21
  Avotu un literatūras saraksts    25
  Anotācija    26
  Pielikums    27
Extract

Mēs izvēlējāmies zinātniski pētniecisko darbu psiholoģijā, jo mūs ieinteresēja šī mūsdienās ļoti aktuālā tēma par jauniešu un vecāku savstarpējām attiecībām. Mūsuprāt, šīs attiecības šobrīd ir vairāk kā problēma, kuru ir grūti atrisināt, ja ir radušās nopietnas nesaskaņas ģimenē un, tāpēc mēs vēlējāmies uzzināt, kāpēc veidojas šīs nesaprašanās. Mums liekas, ka nesaprašanās rodas pārsvarā no tā, ka:
mīlestību saņem ar noteikumiem,
nesaņem uzslavas un glāstus,
tiek ignorēts,
netiek uzklausīts,
netiek cienīts,
pastāvīgi tiek kritizēts,
tiek rāts citu klātbūtnē,
bieži tiek salīdzināts ar citiem, veiksmīgākiem,
ģimenē tiek izzobots un izsmiets,
bieži tiek kaunināts,
vecāki no viņa gaida par daudz,
vecāki no viņa prasa par maz,
Mūsuprāt, šīs ir pašas aktuālākās problēmas, kuras izraisa nesaskaņas, bet, protams, ir vēl daudzas citas.
Mēs sākot pētīt šo problēmu ievērojām cik liela nozīme ir katram bērnam, bet tā ir atšķirīga. Vislielākā nozīme ir vecākajiem bērniem. Mazākos parasti cenšas audzināt pēc tā paša principa, kā lielākos un salīdzina ar tiem, bet ļoti bieži mazākiem ir arī priekšroka daudzās lietās. Šādas problēmas ir arī mūsu ģimenēs un tas arī ir pats galvenais mērķis, kāpēc vēlējāmies analizēt šo tēmu. Mēs sākot rakstīt anketas gribējām uzzināt vai citiem bērniem ir tādas pašas problēmas ģimenē kā mums, tāpēc veidojām anketas ar noteiktu mērķi . Šīs visas problēmas mēs pamanījām arī sākot meklēt informāciju grāmatās, kurās informācija bija diezgan līdzīga. …

Author's comment
Atlants