Author:
Evaluation:
Published: 31.10.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 1.
  • Presentations 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 2.
  • Presentations 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 3.
  • Presentations 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 4.
  • Presentations 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 5.
  • Presentations 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 6.
  • Presentations 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 7.
  • Presentations 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 8.
  • Presentations 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 9.
  • Presentations 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 10.
Extract

Labvēlīgi ārēji ietekmējošie faktori kustību stāsta veidošanai:
Radoša un savstarpēji ieinteresēta pedagoga un audzēkņu sadarbība.
Saistoša sižetiskā vai asociatīvā ievirze.
Rosinoši uzskates materiāli un izmantojamā atribūtika.
Skolēniem piemērotas telpas kvalitatīvie.
Grupas lielums.
Kustībām piemērots apģērbs.

Iekšējie inspirējošie faktori kustību stāsta veidošanā:
Psiholoģisks komforts.
Kognitīvās spējas un radošā iztēle.
Individuālās saskarsmes spējas, empātija.
Koordinācija kā sensomotora spēja .
Kustību tehnikas pārvaldīšana.
Pašizjūta.

Author's comment
Atlants