Evaluation:
Published: 10.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 1.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 2.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 3.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 4.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 5.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 6.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 7.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 8.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 9.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 10.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 11.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 12.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 13.
Extract

Otrdiena, 8.septembris (pēcpusdienas cēliens)
Apakštemats: Mans bērnudārzs
Dominante: Sensorā
Pakārtotais d.v.: Daba, runa
Mērķis: Sajūtu pieredzes veidošana, iepazīstot bērnudārza iekšējo un ārējo vidi.
Uzdevumi:
1. Sekmēt bērnu adaptāciju bērnudārzā.
2. Attīstīt prasmi orientēties tuvākajā apkārtnē – grupas telpā, rotaļu laukumā.
3. Vingrināt lietot sadzīves priekšmetu, apģērbu nosaukumus.
4. Vingrināt veidot pozitīvas savstarpējās attiecības ar grupas biedriem.
5. Vingrināt vērot rotaļu laukumā esošos kokus un augus.
Izmantotie materiāli: Sadzīves priekšmeti, apģērbs...
Pašanalīze
Arī kā šīs dienas galveno uzdevumu izvirzīju – nodrošināt un veidot bērnam pozitīvu grupas vidi, kas sekmētu viņa adaptāciju bērnudārzā, jo arī šodien mūsu grupā pirmo reizi bērnudārza gaitas uzsāka meitene K. B.(2 g. 6 mēn.) un zēns E.G. (1 g.3 mēn.). Pēcpusdienas cēlienā man nācās lielāko daļu laika veltīt viņu mierināšanai un ucināšanai, kamēr atnāk vecāki. Citiem bērniem stāstīju, ka K. un E. ir jāsamīļo, jo viņi ir pirmo dienu dārziņā, tai pat laikā veidojot līdzjūtības jūtas un pozitīvas savstarpējās attiecības starp grupas biedriem.
Izejot grupas rotaļu laukumā, vērsu bērnu uzmanību uz tur esošajiem kokiem un augiem, stāstot par to pārvērtībām rudenī. Aicināju bērnus lasīt kastaņus, apskatīt tos un noskaidrot to īpašības.
Dienai izvirzītos uzdevumus nebija iespējams pilnībā realizēt, jo pirmkārt centos radīt jauku gaisotni bērniem, kas pirmo dienu uzsākuši bērnudārza gaitas, kā arī pārējiem, kam ir problemātiski pierast pie bērnudārza.…

Author's comment
Atlants