-
Biznesa idejas izvērtēšana
Sekas un iznākums
Tūlītējās sekas – bizness tiek uzsākts, jāvirza efektīva reklāmas kampaņa, jāpiesaista potenciālie klienti, jāsagatavo produkcija, klientiem iespēja izvēlēties jaunu produktu, zemākas cenas; Tiek izmantotas pļavas;
Īstermiņa sekas – tiek piesaistīti jauni klienti, jāatmaksā kredīts, uzņēmumam nav lielu ienākumu, tiek veiktas dažas korekcijas ražošanā; Uzņēmums ir guvis pieredzi un izprot patērētāju vēlmes un vajadzības, klientiem ir pieejams plašs piedāvājuma klāsts no kā izvēlēties;
Vidēja termiņa sekas – uzņēmumam ir savs klientu loks, samērā lieli ienākumi, tas ir paplašināts, ir pieņemti vairāk cilvēki kā sākotnēji, sadarbība ar ārvalstu uzņēmējiem; Uzņēmumam ir lieki līdzekļi no kā paplašināt savu darbību un nostiprināt tā statusu sabiedrībā. Klientiem ir pieejams pārbaudīts, uzticams produkts;
Ilgtermiņa sekas – uzņēmums sevi ir pierādījis, tā vārds ir pazīstams lielākai daļai cilvēku, stabila peļņa, izkopti trūkumi un pilnveidotas visas nianses; Uzņēmums ir plaši pazīstams ne tikai Latvijā.
Ieceres, galamērķi, mērķi
Uzņēmums uzsāk pilnvērtīgu darbību;
Produkti tiek piedāvāti par adekvātām cenām;
Efektīva reklāmas kampaņa;
Produkcijas klāsta palielināšana;
Uzņēmuma prestiža nostiprināšana;
Ikgadējs peļņas pieaugums;
Eiropas fondu piesaiste
Sadarbība ar ārzemju uzņēmumiem;
Izvērst uzņēmumu plašā mērogā un kļūt par prestižu uzņēmumu!…
Izvērtēta biznesa ideja ņemot vērā dažādus aspektus. Produkta raksturojums Pamatdarbība Idejas izvērtēšana (plusi, mīnusi, interesanti) Iesaistītie faktori Noteikumi Sekas un iznākums Ieceres, galamērķi, mērķi Plānošana (ieņēmumi, izmaksas) prioritātes, alternatīvas, lēmumi, citu viedoklis