Author:
Evaluation:
Published: 11.02.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Reklāma nedrīkst melot, bet drīkst nepateikt visu līdz galam', 1.
  • Essays 'Reklāma nedrīkst melot, bet drīkst nepateikt visu līdz galam', 2.
Extract

Mūsdienās reklāma kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Tā mūs pavada it visur – braucot sabiedriskajā transportā vai ejot pa ielu. Reklāma redzama avīzēs un žurnālos, radio un televīzijā, uz preču iesaiņojumiem, apģērba gabaliem un reklāmu stabiem. Reklamē pilnīgi visu – ne tikai preces un pakalpojumus, bet arī idejas, vērtības, dzīves stilu.
Reklamē, informē, ietekmē un arī piespiež. Reklāmas ’’piespiež’’ cilvēku pirkt konkrēto preci ar to, ka prece vai pakalpojums tiek pasniegts kā ideāls, tieši tas, kas tev ir vajadzīgs.…

Atlants