-
Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā
Daļa kravas auto ir aprīkoti ar nolaižamu/paceļamu papildus asi, kura paceltā režīmā samazina auto pretestību (berzi) pret ceļa segumu un līdz ar to ekonomē degvielu un auto resursus- savukārt nolaižot šo asi ir iespējams iegūt lielāku auto kravnesību un tas ir svarīgs faktors, ja ir jāpārvadā smagas kravas.
Ko darīt, ja vajag pārvadāt ļoti lielas un smagas kravas, kuras pārkāpj visus LR normatīvus?
Ja šo kravu nevar izjaukt un sadalīt, lai tomēr tā iekļautos likuma robežās- tad risinājumu var rast izstrādājot detalizētu pārvadājumu plānu un iesniedzot to attiecīgajās valsts institūcijās, lai iegūtu atļauju šādas kravas transportēšanai. Vēl noteikti būs nepieciešams atrast atbilstošu transportu ar attiecīgu kravnesību.
Kravu iekraušanas metodes vagonos
Vairāk nekā 80% kravu, kas tiek pieņemtas pārvadāšanai, tiek iekrautas un izkrautas uz uzņēmumu ceļiem, kas ar pievadceļiem ir saistīti ar kopējo dzelzceļu tīklu.
Lai labāk izmantotu lokomotīves un vagonus, samazinātu to dīkstāvi un paātrinātu iekraušanas- izkraušanas operācijas un ietaupītu līdzekļus, uzņēmumu pievedceļu darbs tiek saskaņots pēc vienota tehnoloģiska procesa. …
Kravu ietilpības palielināšanas metodes. Kravu pārvadājumu mērķis ir nogādāt noteiktu preci (kravu) no punkta A uz B, un varbūt arī uz C, kur vēl pa ceļam, ja rodas tāda nepieciešamība, pusi kravas izkraut punktā D. Protams, ka visi, kuri ir iesaistīti šajā procesā vēlās to paveikt ātrāk un lētāk, tātad pēc iespējas lielāka krava tiek iekrauta pēc iespējas mazākā mašīnā vai pēc iespējas mazāk mašīnās. Lai panāktu pēc iespējas augstāku kravas pārvadājumu lietderības koeficentu, tiek pielietoti dažādi risinājumi transporta kravas ietilpības palielināšanai. Pirms uzsākt kravas transportēšanu ir vairāki faktori, kuri ir noteikti jāņem vērā, jo katrā valstī ir noteiktas normas/ierobežojumi kravas svaram, auto pilnai masai un svaram uz asīm, kā arī kravas un auto gabarītiem


















