Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Noieta stimulēšanas būtība, mērķi, uzdevumi', 1.
  • Summaries, Notes 'Noieta stimulēšanas būtība, mērķi, uzdevumi', 2.
  • Summaries, Notes 'Noieta stimulēšanas būtība, mērķi, uzdevumi', 3.
  • Summaries, Notes 'Noieta stimulēšanas būtība, mērķi, uzdevumi', 4.
  • Summaries, Notes 'Noieta stimulēšanas būtība, mērķi, uzdevumi', 5.
Extract

Preču realizācijas stimulēšana – īslaicīga preču pirkšanas un pārdošanas motivēšanas metožu izmantošana ar nolūku paātrināt un (vai) palielināt pircēju (starpnieku) motivējumu pirkt (pārdot) preci.[2]
Pārdošanas (realizācijas) veicināšanas pasākumu mērķis ir paātrināt un pastiprināt tirgus atbildes reakciju uz piedāvājumu.
Stimulēšanas veidi var būt dažādi:
pircēju un patērētāju stimulēšana (preču paraugu izplatīšana, atlaižu kuponu lietošana, konkursi, loterijas, preču demonstrējumi, pirkuma summas daļēja atmaksa);
tirdzniecības personāla stimulēšana (konkurss Labākais pārdevējs, prēmijas, profesionālas tikšanās, pārdevēju semināri);
tirdzniecības starpnieku stimulēšana (kopēja reklāma ražotājiem un tirgotājiem, izstādes un sacensības, atsevišķas bezmaksas preces). [3]…

Author's comment
Atlants