Author:
Evaluation:
Published: 22.09.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
  • Research Papers 'Mācīšanās process un tā psiholoģiskās īpatnības', 1.
  • Research Papers 'Mācīšanās process un tā psiholoģiskās īpatnības', 2.
  • Research Papers 'Mācīšanās process un tā psiholoģiskās īpatnības', 3.
  • Research Papers 'Mācīšanās process un tā psiholoģiskās īpatnības', 4.
  • Research Papers 'Mācīšanās process un tā psiholoģiskās īpatnības', 5.
  • Research Papers 'Mācīšanās process un tā psiholoģiskās īpatnības', 6.
  • Research Papers 'Mācīšanās process un tā psiholoģiskās īpatnības', 7.
  • Research Papers 'Mācīšanās process un tā psiholoģiskās īpatnības', 8.
  • Research Papers 'Mācīšanās process un tā psiholoģiskās īpatnības', 9.
Extract

D. Elkoņins atzīmē, ka mācību procesu no citiem darbības veidiem atšķiras ar vienu, ļoti svarīgu īpatnību – mācību darbība ir pašizmaiņas (самоизменение) darbība, bet tās produkts – ir tās izmaiņas, kuras notikušas subjektā.[9., 244.-245.]
A.Markova uzsver, ka mācīšanās procesu var mērķtiecīgi uzskatīt par skolēnu aktīvu darbību zināšanu, kā arī to patstāvīgās iemantošanas veidu apguvē. Mācīšanās procesa vadība ir skolēnu mācību darbības veidošana.[1.]
Lai uzsāktu mācīšanos, skolēnam ir nepieciešams apgūt (izprast, pieņemt, patstāvīgi izvirzīt) mācību uzdevumu.
Pilnvērtīga mācīšanās nav iespējama bez aktīvām mācīšanās darbībām– mācību darba veidiem, paņēmieniem.
Vienotas mācību darbības jēdziens ietver arī vēl darbības, kas saistītas ar paškontroli un pašnovērtējumu. [1.]…

Author's comment
Atlants