Evaluation:
Published: 17.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Klases prognozēšanas karte', 1.
  • Research Papers 'Klases prognozēšanas karte', 2.
  • Research Papers 'Klases prognozēšanas karte', 3.
  • Research Papers 'Klases prognozēšanas karte', 4.
  • Research Papers 'Klases prognozēšanas karte', 5.
Extract

5.Klases struktūra: Katrs cilvēks no dzimšanas līdz sirmam vecumam tiek iekļauts dažādās grupās: ģimenē, klasē, darba kolektīvā utt. Katrā no grupām cilvēks iekļaujas starp personu attiecību sistēmā. Turklāt attiecības starp cilvēkiem grupās nav statiskas, bet dinamiskas- tās mainās un attīstās. Tāpēc var veidoties situācijas, kad šīs attiecības kaut kādu iemeslu dēļ nonāk pretrunās, t.i., rodas konflikts. Klases, skolas dzīve skolēnam, pat pēc daudziem gadiem paliek atmiņā un tāpēc ir svarīgi justies svarīgam noderīgam un novērtētam. Katrai personai iekļaujoties kolektīvā jābūt personiskai atbildībai, inteliģencei, empātijai u.c. Manā skolā 9.klasē bija mikrogrupas, lai arī mēs bijām tikai 8 cilvēki, zēniem bija sava grupiņa, bet meitenes dalījās pa divi un, protams, bija arī izstumtie. Zēnu mikrogrupa izveidojās pati no sevis, visi zēni bija no viena pagasta un viņiem bija kopīgas intereses – sports un lieliskas atpūtas. Meitenes kā jau rakstīju, ka dalījās pa divi, bet kas gan tā par grupu? Bet viņas sadalījās pašas par sevi, lai gan savstarpējās attiecības starp klases grupā bija diezgan saspīlētas, dažkārt starp grupām bija strīdi, bet pēc kāda laika atkal viss bija kārtība un sadzīvoja draudzīgi.…

Author's comment
Atlants