Author:
Evaluation:
Published: 19.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Tirgus ietekmējošo faktoru analīze ražošanas uzņēmumā SIA "XXX"', 1.
  • Research Papers 'Tirgus ietekmējošo faktoru analīze ražošanas uzņēmumā SIA "XXX"', 2.
  • Research Papers 'Tirgus ietekmējošo faktoru analīze ražošanas uzņēmumā SIA "XXX"', 3.
  • Research Papers 'Tirgus ietekmējošo faktoru analīze ražošanas uzņēmumā SIA "XXX"', 4.
  • Research Papers 'Tirgus ietekmējošo faktoru analīze ražošanas uzņēmumā SIA "XXX"', 5.
  • Research Papers 'Tirgus ietekmējošo faktoru analīze ražošanas uzņēmumā SIA "XXX"', 6.
  • Research Papers 'Tirgus ietekmējošo faktoru analīze ražošanas uzņēmumā SIA "XXX"', 7.
  • Research Papers 'Tirgus ietekmējošo faktoru analīze ražošanas uzņēmumā SIA "XXX"', 8.
  • Research Papers 'Tirgus ietekmējošo faktoru analīze ražošanas uzņēmumā SIA "XXX"', 9.
  • Research Papers 'Tirgus ietekmējošo faktoru analīze ražošanas uzņēmumā SIA "XXX"', 10.
  • Research Papers 'Tirgus ietekmējošo faktoru analīze ražošanas uzņēmumā SIA "XXX"', 11.
  • Research Papers 'Tirgus ietekmējošo faktoru analīze ražošanas uzņēmumā SIA "XXX"', 12.
  • Research Papers 'Tirgus ietekmējošo faktoru analīze ražošanas uzņēmumā SIA "XXX"', 13.
  • Research Papers 'Tirgus ietekmējošo faktoru analīze ražošanas uzņēmumā SIA "XXX"', 14.
  • Research Papers 'Tirgus ietekmējošo faktoru analīze ražošanas uzņēmumā SIA "XXX"', 15.
Extract

Uzņēmuma SIA „Nordic Metalplast” būtiskais faktors klientu piesaiste (pārdevēja iekšējais spēks) ir plašs kvalitatīvo produktu piedāvājums ar konkurētspējīgām cenām un individuālo pieeju esošiem un potenciāliem klientiem. Uzņēmums ir izstrādājis jaunu atlaižu politiku lai stimulētu klientus iegādāties ne tikai produktus, bet arī servisa pakalpojumus;
2. Uzņēmums SIA „Nordic Metalplast” strādā uz esošo klientu pieprasījumu un kā rezultātā, uzņēmumā netiek attīstītas mārketinga aktivitātes un apdraudētas nākotnes perspektīvas un pastāv ļoti liels risks.
3. Konkurētspējas palielināšanai ir ļoti būtiski izpētīt uzņēmuma mārketingu un izveidot un attīstīt jaunus mārketinga aktivitātes lai piesaistītu gan jaunus klientus gan potenciālus investorus. Lai sasniegtu šo mērķi, uzņēmumā pastāv nepieciešamība pieņemt jaunus kadrus – speciālistus mārketinga jomā;
4. Ražošanas izmaksu samazināšanās aspekts ir viens no būtiskajiem, jo izejvielu cenām ir tendences pieaug pasaules tirgū, līdz ar to, uzņēmumam ir jāpēta jaunus potenciālus piegādātājus, kuri var sniegt alternatīvus aizvietotāj-izejvielas ar zemākam cenām.…

Author's comment
Atlants