Evaluation:
Published: 21.03.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Presentations 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 1.
  • Presentations 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 2.
  • Presentations 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 3.
  • Presentations 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 4.
  • Presentations 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 5.
  • Presentations 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 6.
  • Presentations 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 7.
  • Presentations 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 8.
  • Presentations 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 9.
  • Presentations 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 10.
  • Presentations 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 11.
  • Presentations 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 12.
  • Presentations 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 13.
Extract

Secinājumi
Bērniem ir vieglāk adaptēties jaunajai videi, jo viņi tajā pavadījuši proporcionāli lielāku daļu no savas dzīves nekā vecāki
Bērniem ir vieglāk apgūt jaunu valodu nekā vecākiem cilvēkiem, līdz ar to ir vieglāk saprast un iekļauties jaunā kultūrā
Bērni bieži saņem no vecākiem atbalstu pieņemt un pielāgoties jaunajai kultūrai
Dzimumu lomu dēļ tēvi visbiežāk ir ģimenes apgādātāji, tādēļ viņi pavada vairāk laika ārpus ģimenes un ir biežākā saskarē ar jaunās vides kultūru

Cik ļoti ir nepieciešams saglabāt savas oriģinālās kultūras tradīcijas?
Cik ļoti to vajadzētu ņemt vērā uzņemošajai valstij?

Author's comment
Atlants