Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Albēra Kamī romāna "Svešinieks" analīze', 1.
  • Summaries, Notes 'Albēra Kamī romāna "Svešinieks" analīze', 2.
  • Summaries, Notes 'Albēra Kamī romāna "Svešinieks" analīze', 3.
Extract

5.Valoda (leksika, tēl.izst.līdzekļi)
Teksts ir viegli lasāms. Salikti teikumi.
Spilgti izceltas sajūtu gleznas – visvairāk redzes. Tika smalki apkrakstīts katrs solis, viss,kas norisinās apkārt, arī katrs tēls vizuāli noraksturots (izņemot galveno varoni).
Simboli. Asaras – nožēlošanas simbols. Nāve – nezināmais, tajā pašā laikā nemaināmais.

6.Tēmas aktualitāte
Manuprāt, mūsdienās ir ļoti daudz cilvēku, tas it kā dzīvo savā pasaulē, maldīdamies savās domās, kā arī esot svešinieki savās dzīvēs. Cilvēka esamību pasaulē nosaka sabiedrība, kas ir liela problēma. Pieņemtās normas, pēc manām domām, mūsdienās nav vairs tik aktuālas, taču vairums cilvēku neapzinās savu vērtību (indivīda brīvību), ir “klusās pelēkās peles”, vienaldzības pārņemti, neizsaka savas domas, - kā dēļ šķietami ir “savādāki” citu acīs, bet ir jāsaprot, ka cilvēks dzīvo katrs savu dzīvi, nevis tādu, ko sagaida sabiedrība. Pasaules un sabiedrības neizpratne un nezināšana, vienaldzība, tiesāšana ir bijusi problēma visos laikos.

Atlants