Evaluation:
Published: 08.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Firmas sadales kanālu raksturojums', 1.
  • Research Papers 'Firmas sadales kanālu raksturojums', 2.
  • Research Papers 'Firmas sadales kanālu raksturojums', 3.
  • Research Papers 'Firmas sadales kanālu raksturojums', 4.
  • Research Papers 'Firmas sadales kanālu raksturojums', 5.
  • Research Papers 'Firmas sadales kanālu raksturojums', 6.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  VIENA LĪMEŅA SADALES KANĀLS    4
  DIVU LĪMEŅU SADALES KANĀLS    5
  SECINĀJUMI    6
Extract

Sadale ir pasākumu kopums, ko īsteno uzņēmums, veidojot un virzot produktu plūsmu pie pircējs (lietotāja).
Sadales kanāls ir „ceļš”, pa kuru produkts virzās no ražotājiem pie pircējiem. Sadales kanāli ir kā cauruļvadi, kas vajadzīgā daudzumā „nes” vajadzīgos produktus uz vajadzīgo vietu vajadzīgajā laikā, lai apmierinātu pircēja vajadzības.
Sadales kanāla dalībnieki var:
pārgrupēt preces tā, lai sadalē nodrošinātu plašāku sortimentu,
uzkrāt vai uzpirkt preces no mazajiem ražotājiem,
šķirot daudzveidīgās preces,
atlasīt preču grupas, kādas vajadzīgas mērķa tirgū,
sadalīt lielās preču partijas sīkās, fasēt tās.

SIA ”SKS projekti” piederošs mazumtirdzniecības interneta veikals www.majasmilulis.lv, nodarbojas ar zoo preču tirdzniecību un piegādi.…

Author's comment
Atlants