Evaluation:
Published: 14.05.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Pedagoģiskās idejas no 17.gadsimta līdz mūsdienām', 1.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģiskās idejas no 17.gadsimta līdz mūsdienām', 2.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģiskās idejas no 17.gadsimta līdz mūsdienām', 3.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģiskās idejas no 17.gadsimta līdz mūsdienām', 4.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģiskās idejas no 17.gadsimta līdz mūsdienām', 5.
Extract

21 gadsimts
Pamatskolas ir obligātas. Bernudārzā jāsāk mācīties bērniem no 5gadu vecuma. Vidusskola nav obligāta
Bērniem ir savas cilvēktiesības, pedagogi nevar bērnu aizskart fiziski. Lai pabeigtu pamatskolu ir jākārto eksāmeni. Skolotājs šādā skolā ir mācīšanās procesa organizators, kas palīdz skolēniem informāciju pārveidot zināšanās un zināšanas dzīvesgudrībā. Savukārt skolēns ir indivīds, kurš ir motivēts mācīties, jo mācību procesā saredz, kā mācīšanās sagatavo viņu dzīvei. Mācību procesā ir lielas variācijas, kā tiek mācīts (skolotājs ir elastīgs metožu izvēlē) un skolēni ir aizrautīgi un entuziasma pilni ar vēlmi mācīties, turpina mācīties arī ārpus formālās skolas dienas laika.

Author's comment
Atlants