Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Mārketinga vide', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga vide', 2.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga vide', 3.
Extract

Institucionālais menedžments ir salīdzinoši neliela administrācijas grupa, kas kontrolē organizācijas darbību. Augstākā līmeņa menedžeru amati farmācijas uzņēmumā ir prezidents un viceprezidenti. Šie menedžeri pieņem lēmumus par jaunu tirgus apgūšanu, jaunu vitamīnu veidu ražošanu un citus svarīgus lēmumus.
Finanses ir atbildīgas par dažādo biznesa darbību rentabilitātes vērtējumu. Tā darbinieki kārtīgi izpēta katru farmācijas uzņēmuma biznesa darbību un novērtē to nozīmīgumu. Gadījumā kad noteikta biznesa darbība ir svarīga, finanses ir gatavas palielināt to izmaksas. Pretējā gadījumā, finanses vēlas samazināt to izmaksas.
Zinātne un pētniecība tiecas izstrādāt jaunu produktu tehnisku pilnveidošanu. Farmācijas uzņēmumā zinātne un pētniecība ir viena no svarīgākiem darbības elementiem. Vitamīniem jābūt kārtīgi izgudrotiem, izstrādātiem un pārbaudītiem. …

Author's comment
Atlants