Author:
Evaluation:
Published: 10.08.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Summaries, Notes 'Ģimenes politikas trīs piemēri', 1.
  • Summaries, Notes 'Ģimenes politikas trīs piemēri', 2.
  • Summaries, Notes 'Ģimenes politikas trīs piemēri', 3.
  • Summaries, Notes 'Ģimenes politikas trīs piemēri', 4.
  • Summaries, Notes 'Ģimenes politikas trīs piemēri', 5.
  • Summaries, Notes 'Ģimenes politikas trīs piemēri', 6.
Extract

3.4. Ģimeniska veida ārpusģimenes aprūpes nodrošinājums ir minēts arī pamatnostādnēs sociālo pakalpojumu attīstībai 2014.–2020.gadam minēto termiņu ietvaros, lai radītu iespēju vidusskolas vecuma jauniešiem, kuri uzturas pašvaldību bērnu ārpusģimenes aprūpes iestādēs, praktizēt patstāvīgās dzīves iemaņas, dzīvojot atsevišķi no citu vecuma grupu bērniem no valsts budžeta tika piešķirti 41 963 762 EUR (realizēšanas termiņš 2020.gads), kā arī uzlabot pašvaldību bērnu ārpusģimenes aprūpes iestāžu darbinieku zināšanas un prasmes sagatavot bērnus dzīvei pēc ārpusģimenes aprūpes beigām piesaistīts Eiropas Komisijas finansējums, kopējais projekta finansējums ir 999 618 EUR, to skaitā Latvijas (NVO) līdzfinansējums sastāda 44 948 EUR (realizēšanas termiņš 2016.gads 2.pusgads).
3.5. Autore atbalsts intensīvu un mērķtiecīgu valsts atbalsta iesaisti ģimeniska veida ārpusģimenes aprūpes nodrošinājumam, to skaitā starpprofesionāļu komandu izglītošanu un regulāru iesaisti jauno tendenču apgūšanā papildinot jau esošās zināšanas. Institūcija kā bērnu nams veicina bērna /jaunieša atstumtības risku, jo sabiedrības stereotipi paliek negatīvi nemainīgi jau gadiem, taču projekti, kuru ietvaros tiek izveidotas “Pusceļa mājas” vai audžuģimeņu atbalsta sistēmas veicina sabiedrības atvērtību uzlūkot šo problēmu no cita skata punkta. …

Author's comment
Atlants