Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 1.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 2.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 3.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 4.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 5.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 6.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 7.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 8.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 9.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 10.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 11.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 12.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 13.
  • Research Papers 'Četri mārketinga mix elementi', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Mārketinga mērķi    4
  Mārketinga uzdevumi    4
  Mārketinga funkcijas    4
  Cena    6
  Pircējs    8
  Preces virzīšanas tirgū    11
  Sadale    12
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Termins mārketings ir cēlies no angļu valodas market (tirgus) un nozīmē tirgzinību un tirgvedību.
Dažas definīcijas, kas ir mārketings:
Mārketings- tas ir sociāls process, kas vērsts uz cilvēku un organizāciju vēlmju un vajadzību apmierināšanu, ko nodrošina apmaiņa brīvas konkurences apstākļos ar tādiem produktiem, kuriem ir kāda noteikta vērtība pircējiem.
Mārketings- ir pircēja pieprasījuma pēc kompānijas precēm noskaidrošana, maksimizācija un apmierināšana.
Mārketings ir vadīšanas process, kurā izzina, paredz un apmierina klienta vajadzības tā, lai šis process būtu peļņu nesošs.
Mārketings
 tas ir uzņēmuma uzvedības princips, kas sevī ietver visu ar tirgu
saistīto lēmumu konsekventu saistību ar pircēju un lietotāju prasībām
un vajadzībām ( mārketings kā uzņēmuma vadīšanas princips);
 tā ir rīcība, lai ar speciālu tirgus pasākuma kompleksa palīdzību iegūtu
sev pircēju lielāku labvēlību, salīdzinot ar konkurentiem ( mārketings
kā līdzeklis);
 tas ir sistemātisks risinājumu meklējums ( mārketings kā metode)

Author's comment
Atlants