-
Mediju menedžmenta analīze. Latvijas sabiedriskie mediji
Sasniegumi.
2014. gada martā lsm.lv saņēma Latvijas Žurnālistu asociācijas „Izcilības balvu” par labāko vizualizāciju mediju darbā. Tāpat arī lsm.lv ir NEPLP ceļojošās „Celmlauža” balvas ieguvējs 2014. Gadā par inovācijās radio un televīzijas darbībā 2013.gadā. Jāpiemin arī mobilās aplikācijas izveide Android un iOS operētājsistēmās, kas ļauj aplūkot aktuālāko informāciju arī no sava viedtālruņa.
Tomēr liela daļa mērķu un sasniegumu vēl priekšā, kas jāpaveic un jāizcīna. Būtiskākie no tiem būtu : palielināt auditoriju gan televīzijai, gan radio, gan arī internetam, lai līdz 2018. gadam LSM ik dienas sasniegtu 70% Latvijas iedzīvotāju un vēl paredzēts ieviest sabiedriskā labuma testu, ar kura palīdzību regulāri būtu iespējams noteikt, kāda ir vienotā sabiedriskā medija sasniegtā auditorija, satura kvalitāte, uzticamība un finanšu efektivitāte. Vairāk jāorientējas uz jauniešu un ekonomiski aktīvo cilvēku auditoriju piedāvājot tiem dinamisku un saistošu saturu (bērnu un pusaudžu raidījumi, kultūras programmas, izglītība, zinātne, dokumentālās filmas).
…
Mediju menedžmenta analīze Latvijas sabiedriskie mediji (LSM.LV) Nav noslēpums, ka mūsdienās, cilvēki – sabiedrība kopumā, arvien lielāku uzmanību pievērš elektroniskajiem medijiem un to videi. Medijam atspoguļojot, gan ekonomiskus, gan kultūras, tāpat arī sociālos, tehnoloģiju, un daudz dažādus citus notikumus, vienlaikus ir jānes arī atbildība, par to, kādu informāciju iegūst sabiedrība, cik tā ir kvalitatīva, neatkarīga, pieejama un kādā mērā tā iespaido sociālo viedokļu daudzveidību, un cilvēka iespējas publiskajā telpā. Un tieši sabiedriskie mediji, nākotnē ir būtisks resurss, lai radītu, uzturētu un attīstītu kultūru un informācijas vidi, kā arī veicinātu Latvijas nacionālo un kultūras identitāti.




