Evaluation:
Published: 14.05.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Bērnu loma pieaugušo personības izaugsmē', 1.
  • Presentations 'Bērnu loma pieaugušo personības izaugsmē', 2.
  • Presentations 'Bērnu loma pieaugušo personības izaugsmē', 3.
  • Presentations 'Bērnu loma pieaugušo personības izaugsmē', 4.
  • Presentations 'Bērnu loma pieaugušo personības izaugsmē', 5.
  • Presentations 'Bērnu loma pieaugušo personības izaugsmē', 6.
  • Presentations 'Bērnu loma pieaugušo personības izaugsmē', 7.
  • Presentations 'Bērnu loma pieaugušo personības izaugsmē', 8.
  • Presentations 'Bērnu loma pieaugušo personības izaugsmē', 9.
  • Presentations 'Bērnu loma pieaugušo personības izaugsmē', 10.
  • Presentations 'Bērnu loma pieaugušo personības izaugsmē', 11.
  • Presentations 'Bērnu loma pieaugušo personības izaugsmē', 12.
  • Presentations 'Bērnu loma pieaugušo personības izaugsmē', 13.
  • Presentations 'Bērnu loma pieaugušo personības izaugsmē', 14.
  • Presentations 'Bērnu loma pieaugušo personības izaugsmē', 15.
Extract

Darbā izvirzītā hipotēze - bērna piedzimšana dod mātei stimulu attīstīties, morāli augt, jauno pienākumu dēļ - apstiprinājusies. Jaunām mātēm veidojās optimistisks skats uz dzīvi. Gribas un emocionāla sfēra pozitīvi mainās, rodas prieks, laime, mīlestība, ģimenes saliedētība. Sieviete iniciē vērtīborientācijas, kas bija viņā apslēpti un sāk realizēt tos, audzinot savu bērnu. Turklāt rodas nogurums, laika un miega trūkums, bērnudārzu trūkums, bet kā mēs varam redzēt, tas viss ir atrisināmas problēmas, kas ir normāla parādība.

Author's comment
Atlants