Author:
Evaluation:
Published: 19.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 1.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 2.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 3.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 4.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 5.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 6.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 7.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 8.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 9.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 10.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 11.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 12.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 13.
Extract

Pats par sevi skaitļošanas tehnikas līdzekļu attīstības līmenis nav pietiekošs nosacījums efektīvu mācību programmu izveidei. Mācību kursa piesātinātība ar multimediju elementiem negarantē veiksmīgu šī kursa apgūšanu.
Tieši kursa saturam jābūt galvenajam, bet tehnoloģijas izvēlei jābūt virzītai uz optimālāko satura attēlošanu. Analogi, mācību kursa izveidē galveno uzmanību jāvelta mācību materiāla struktūras projektēšanai un tikai pēc tam jāpiemeklē adekvāti līdzekļi tā attēlošanai.
Nākošais svarīgākais nosacījums efektīvas mācību programmas izveidē - nepieciešamā līmeņa atgriezeniskās saites nodrošinājums ar apmācamo. Ja programmā nav iekļauta iespējamā reakcija uz apmācāmā rīcību, tad lai cik laba būs materiāla attēlošana, tās nebūs mācības. Jūs iegūsiet skaistu prezentāciju, bet labākajā gadījumā informatīvu uzziņu sistēmu, bet ne mācību programmu.
Interaktivitātes līdzekļi ļauj risināt trīs uzdevumus, kas nepieciešami jebkurai mācību sistēmai:…

Author's comment
Atlants