Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Practice Reports 'Prakses atskaite', 1.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite', 2.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite', 3.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite', 4.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite', 5.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite', 6.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite', 7.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite', 8.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite', 9.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite', 10.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite', 11.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Vispārīgā informācija par prakses vietu    3
2.  Organizācijas informācijas sistēmu vispārīgs apraksts, mērķi    4
3.  Specializētās programmatūras raksturojums    6
4.  Izmantojamas DB vadības sistēmas apraksts    7
4.1.  Informācijas apstrādes procesa būtība    7
4.2.  Sistēmas apraksts un struktūrblokshēma    7
4.3.  Ievada / izvada formas    8
5.  Informācijas sistēmu uzturēšanas aktivitātes    10
7.  Secinājumi un priekšlikumi par informācijas sistēmām    11
Extract

6. Secinājumi un priekšlikumi par informācijas sistēmām
Secinājumi:
1. E-klase elektroniskā sistēma visu laiku atrodas attīstības posmā.
2. 2010./2011. mācību gadā skolas vadības sistēmu e-klase izmantoja 610 skolu, kas ir vairāk nekā puse no visām Latvijas Republikas skolām. Lielākā daļa jeb 80% no e-klasē reģistrētajām skolām ir pilnībā atteikušās no papīra žurnālu izmantošanas un pārgājušas uz elektronisko formātu. Noslēdzot 2010. /2011. mācību gadu, e-klases sistēmā atrodas ar mācību procesiem saistītā informācija par 136 428 Latvijas skolēniem. Kopš mācību gada sākuma līdz 26. maijam e-klasē ir ievadīts 56 266 731 vērtējums. Par pagājušo mācību gadu vērtējumu skaits sasniedzis 31 858 441. 2010./2011.mācību gada noslēgumā e-klasi apmeklēja vidēji 90 000 skolotāju, skolēnu un viņu vecāku dienā

Priekšlikumi:
• būtu nepieciešams iepirkt jaunāku un mūsdienīgāku datortehniku, kas ļautu plašāk izmantot jaunāko operētājsistēmu Windows 7 un programmu Microsoft Office 2010;
• varētu atvēlēt lielāku telpas daļu izjauktu datoru sistēmbloku izstādīšanai, kas ļautu skolēniem gūt labāku priekšstatu par datora iekšējo uzbūvi, apkopi un salikšanu;
• varētu optimizēt lokālo tīklu, kas ļautu optimāli izmantot pieejamo interneta pieslēgumu, pāriet uz optiku, pariet uz vienu operētāj sistēmu visos datoros, piemēram uz to pašu Windows 7, modernizēt serverus.


Author's comment
Atlants