Author:
Evaluation:
Published: 17.05.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību aktivitātes AS "Unibanka"', 1.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību aktivitātes AS "Unibanka"', 2.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību aktivitātes AS "Unibanka"', 3.
Extract

Par sabiedrisko attiecību aktivitātēm AS “Unibanka” atbild Mārketinga nodaļā un kā jebkurā uzņēmumā, tāpat arī banka tā ir viena no svarīgākajiem veiksmīgas funkcionēšanas pamatiem. Mārketinga nodaļas uzdevums ir pastāstīt saviem esošajiem un potenciālajiem klientiem par esošo produktu uzlabojumiem, jauniem produktiem kā arī izzināt klientu vēlmes. Nepieciešamo informāciju mārketinga nodaļa pasniedz ar tiešu vai netiešu reklāmu.
Unibankas Mārketinga un produktu pārvalde sastāv no divām nodaļām: produktu attīstības nodaļa un reklāmas nodaļa. Produktu attīstības nodaļā strādā gan pie jaunu produktu izstrādāšanas, gan jau pie esošo produktu pilnveidošanas un kvalitātes uzlabošanas. Reklāmas nodaļas darbinieki nodarbojas ar Unibankas tēla izveidošanu un popularizēšanu sabiedrībā, kā arī informācijas (parasti reklāma) sniegšana masu informācijas līdzekļos. Bet abas šīs pārvaldes nodaļas vada Mārketinga un produktu pārvaldes vadītājs vienā personā.
Pēc klientu vēlmju apzināšanas un jauna produkta izstrādāšanas nozīmīgs mārketinga nodaļas darbs ir saistīts ar jaunā produkta novadīšanu līdz klientam. Bankā parasti tiek rīkotas reklāmas kampaņas, kas ir veltītas kādam vienam konkrētam produktam.
2000.gadā Unibanka visaktīvāk reklamēja I-banku. Sākot ar 1999.gada beigām līdz 2000.gada februārim Unibanka aktīvi reklamējās visos Latvijas laikrakstos, kad tika reklamēts internetbankas pakalpojums. Šinī periodā I-bankas pakalpojumus reklamēja tikai Unibanka. Inertnetbankas reklamēšanai tika izmantots sauklis Internetā viss ir tā, kā tu vēlies.…

Author's comment
Atlants