Author:
Evaluation:
Published: 01.08.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības iestādē vērošanas prakses atskaite', 1.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības iestādē vērošanas prakses atskaite', 2.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības iestādē vērošanas prakses atskaite', 3.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības iestādē vērošanas prakses atskaite', 4.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības iestādē vērošanas prakses atskaite', 5.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības iestādē vērošanas prakses atskaite', 6.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības iestādē vērošanas prakses atskaite', 7.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības iestādē vērošanas prakses atskaite', 8.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības iestādē vērošanas prakses atskaite', 9.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības iestādē vērošanas prakses atskaite', 10.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības iestādē vērošanas prakses atskaite', 11.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības iestādē vērošanas prakses atskaite', 12.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības iestādē vērošanas prakses atskaite', 13.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības iestādē vērošanas prakses atskaite', 14.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības iestādē vērošanas prakses atskaite', 15.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības iestādē vērošanas prakses atskaite', 16.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības iestādē vērošanas prakses atskaite', 17.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības iestādē vērošanas prakses atskaite', 18.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības iestādē vērošanas prakses atskaite', 19.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
I.  Prakses personiskais mērķis un tā realizācijas plāns    3
II.  Pirmsskolas izglītības iestādes ģeogrāfiskās un sociālās vides raksturojums    4
1.  Pirmsskolas izglītības iestādes „Pasaciņa” ģeogrāfiskās vides raksturojums    4
2.  Pirmsskolas izglītības iestādes „Pasaciņa” sociālās vides raksturojums    5
III.  Pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskā procesa vispārēja izpēte    7
IV.  Prakses dienasgrāmata    9
V.  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    15
VI.  Prakses vērtējums    16
  Izmatotā literatūra    17
  Pielikumi    18
1.pielikums.  Anketa    18
2.pielikums.  Dienas režīms PII „Pasaciņa”    19
Extract

PRAKSES PAŠVĒRTĒJUMS
Esmu izpildījusi prakses laikā izvirzīto mērķi ar uzdevumu izpildes palīdzību. Secinu, ka mani patiesi interesē pirmsskolas izglītības skolotāja profesija, neesmu kļūdījusies profesijas izvēlē, jo:
1. Darbs ar bērniem ir ļoti aizraujošs, katrai dienai piemīt sava oriģinalitāte;
2. Ik dienu prakses laikā gāju uz prakses vietu pacilāta, jo saista darbs ar bērniem;
3. Izanalizējot pirmsskolas izglītības skolotāja profesijas plusus un mīnusus, novēroju ar ko man būs jāsaskaras savā profesijā, kas mani nebiedē;
4. Gaisotne, kurā bērni mācās, ir patīkamu emociju pilna;
5. Manuprāt, man ir saikne starp bērniem, kura ļauj izprast vienam otru.
Viennozīmīgi, ka prakses laikā iegūtā informācija par pirmsskolas izglītības skolotāja profesiju, sniedza ieskatu šīs profesijas praktiskajā daļā. Manuprāt, prakse ir tā, kurā es varu sevi pilnveidot profesionālajā ziņā, kā arī izmantot savas pašreizējās zināšanas. Par bērna mācīšanu un audzināšanu priekšzināšanas apgūstu privātajā dzīvē un augstskolā, kuras nemitīgi ir jāpilnveido. Vēlētos vēl izmēģināt praksi, kurā pati pilnībā mācu bērnus, respektīvi, aizvietoju audzinātāju.
Lielākās problēmas prakses uzdevuma izpildei sagādāja tas, ka papildus prakses laikā un tās materiālu apkopošanai, bija jāpilda pasniedzēju uzdotā lekciju viela.

Author's comment
Atlants