Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Tirgus segmentācija. Dāvanu salons', 1.
  • Research Papers 'Tirgus segmentācija. Dāvanu salons', 2.
  • Research Papers 'Tirgus segmentācija. Dāvanu salons', 3.
Extract

Tirgus segmentācija:
Pēc ģeogrāfiskām pazīmēm – tiek izvēlēti Līvānu pilsētas un pilsētas apkārtnes iedzīvotāji. Līdz ar to tiek izdalīti pilsētas un lauku iedzīvotāji. Tiek izvelēta tieši šī pilsēta, un pilsētas apkārtne, jo pilsētas teritorijā ir ļoti šauras iespējas dāvanu izvēlei, bet tāds pakalpojums kā dāvanu konsultācija tur nav piedāvāta.
Pēc demogrāfiskām pazīmēm:
Vecuma grupas
Bērni – līdz 16 gadiem
Jaunieši – vecumā no 16 līdz 25 gadiem
Vidēja vecuma cilvēki - 26-40 gadi
Pieaugušie vecumā vidēji 40-70 gadi.
Atkarībā no iedzīvotāju vecuma, atšķirsies arī viņiem piedāvātā produkcija. Jo ne visas preces var būt pieprasītas vienādi no visiem iedzīvotāju vecuma grupām. Bērniem mūsu piedāvāta produkcija nebūs piemērota vispār. Ņemot vērā pircēju vecumu, produkcija atšķirsies pēc sava rakstura. Piemēram, jauniem cilvēkiem var tikt piedāvāts izvēlēties neparastu, oriģinālu, simbolisku dāvanu, dažreiz pat nenopietna rakstura. Savukārt vecāka gājuma cilvēkiem šī produkcija var likties nepiemērota, tāpēc viņiem piedāvāta produkcija būs vairāk standarta, tas parasti būs ikdienā lietojamas lietas, praktiskā rakstura dāvanas.
Dzimuma grupas
Sievietes
Vīrieši.…

Author's comment
Atlants