Author:
Evaluation:
Published: 02.10.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
  • Presentations 'Mīmika', 1.
  • Presentations 'Mīmika', 2.
  • Presentations 'Mīmika', 3.
  • Presentations 'Mīmika', 4.
  • Presentations 'Mīmika', 5.
  • Presentations 'Mīmika', 6.
  • Presentations 'Mīmika', 7.
  • Presentations 'Mīmika', 8.
  • Presentations 'Mīmika', 9.
  • Presentations 'Mīmika', 10.
  • Presentations 'Mīmika', 11.
  • Presentations 'Mīmika', 12.
  • Presentations 'Mīmika', 13.
  • Presentations 'Mīmika', 14.
  • Presentations 'Mīmika', 15.
  • Presentations 'Mīmika', 16.
  • Presentations 'Mīmika', 17.
  • Presentations 'Mīmika', 18.
  • Presentations 'Mīmika', 19.
Extract

Mīmika melojot
Ja cilvēks melo tad ir ierobežota mīmika, galvenokārt strādā tikai mute. Ja kāds mēģina demonstrēt neīstas emocijas (piemēram, prieku, pārsteigumu, bēdas utt.), tās parādīsies tikai mutes rajonā, nevis visā sejā. Mēs zinām teicienu, ka cilvēks, patiesi smaidot, smaida arī ar acīm. Melis ar acīm nesmaidīs. 

Smaids cilvēkiem liek saprast, ka tu viņus uzrunā ar vislabākajiem nodomiem. Tas ir sevišķi svarīgi mūsdienās, kad cilvēki parasti baidās no svešiniekiem. Uzsmaidot tu palīdzi cilvēkam justies brīvi un uzklausīt to, ko tu gribi teikt.
Sejas izteiksmi un žestus nav iespējams iemācīties no grāmatas. Tu neesi mācījies, kā smieties vai paust sašutumu. Tāpat arī žestiem ir dabiski jāatspoguļo tavas izjūtas. Jo brīvāki būs tavi žesti, jo labāk.

Atlants