Evaluation:
Published: 27.08.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Ideju mape (matemātika pirmsskolā)', 1.
  • Summaries, Notes 'Ideju mape (matemātika pirmsskolā)', 2.
  • Summaries, Notes 'Ideju mape (matemātika pirmsskolā)', 3.
  • Summaries, Notes 'Ideju mape (matemātika pirmsskolā)', 4.
  • Summaries, Notes 'Ideju mape (matemātika pirmsskolā)', 5.
  • Summaries, Notes 'Ideju mape (matemātika pirmsskolā)', 6.
  • Summaries, Notes 'Ideju mape (matemātika pirmsskolā)', 7.
  • Summaries, Notes 'Ideju mape (matemātika pirmsskolā)', 8.
  • Summaries, Notes 'Ideju mape (matemātika pirmsskolā)', 9.
  • Summaries, Notes 'Ideju mape (matemātika pirmsskolā)', 10.
  • Summaries, Notes 'Ideju mape (matemātika pirmsskolā)', 11.
  • Summaries, Notes 'Ideju mape (matemātika pirmsskolā)', 12.
  • Summaries, Notes 'Ideju mape (matemātika pirmsskolā)', 13.
  • Summaries, Notes 'Ideju mape (matemātika pirmsskolā)', 14.
  • Summaries, Notes 'Ideju mape (matemātika pirmsskolā)', 15.
Extract

1.posms
Vecumposma raksturojums
un
R.Fišera atziņa Šajā posmā bērni sāk apgūt pirmās matemātiskās prasmes caur ikdienas rotaļām un mijiedarbību ar priekšmetiem. Šajā vecumposma bērniem nepieciešams mācīties skaitīt līdz 3, kaut gan nesaprot vēl skaitu nozīmi, bet rodas priekšstats par skaitīšanu kā procesu. Jāsāk ar to, ka bērnam jāsaprot jēdzieni “viens” un “daudz”. Bērns sāk atšķirt dažādu izmēru objektus un salīdzināt tos savā starpā, kaut arī sākotnēji tas ir vienkāršotā līmenī.


Bērni daudz mācās no skolotājas. Tādēļ skolotājai jābūt tai, kura rādīs ar savu piemēru to pozitīvo attieksmi. Bērnus var iemotivēt ar savu atbildīgu un pozitīvu attieksmi pret darbu.
Ko bērns mācīsies? Ko bērns darīs? Kāda mācību joma palīdzēs?
Precizēti matemātikas mācību jomas sasniedzamie rezultāti (SR) Aktivitātes, darbības apraksts Bērnam nepieciešamie materiāli

Author's comment
Atlants