.
Author:
Evaluation:
Published: 13.09.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Research Papers 'Patērētāju apmierinātība un vērtība', 1.
  • Research Papers 'Patērētāju apmierinātība un vērtība', 2.
  • Research Papers 'Patērētāju apmierinātība un vērtība', 3.
  • Research Papers 'Patērētāju apmierinātība un vērtība', 4.
  • Research Papers 'Patērētāju apmierinātība un vērtība', 5.
  • Research Papers 'Patērētāju apmierinātība un vērtība', 6.
  • Research Papers 'Patērētāju apmierinātība un vērtība', 7.
  • Research Papers 'Patērētāju apmierinātība un vērtība', 8.
  • Research Papers 'Patērētāju apmierinātība un vērtība', 9.
  • Research Papers 'Patērētāju apmierinātība un vērtība', 10.
  • Research Papers 'Patērētāju apmierinātība un vērtība', 11.
  • Research Papers 'Patērētāju apmierinātība un vērtība', 12.
  • Research Papers 'Patērētāju apmierinātība un vērtība', 13.
  • Research Papers 'Patērētāju apmierinātība un vērtība', 14.
  • Research Papers 'Patērētāju apmierinātība un vērtība', 15.
  • Research Papers 'Patērētāju apmierinātība un vērtība', 16.
  • Research Papers 'Patērētāju apmierinātība un vērtība', 17.
  • Research Papers 'Patērētāju apmierinātība un vērtība', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  IEVADS    3
2.  Patērētaju uzvedību ietekmējošie faktori    4
3.  Patērētāju apmierinātība    5
4.  Patērētāju vērtība    7
5.  Kā novērtēt patērētāja vērtību    9
6.  Kā palielināt klienta vērtību    10
7.  Mana kā patērētāja vērtība un apmierinātība    11
8.  Secinājumi    12
9.  Izmantotās literatūras saraksts    13
Extract

Mūsdienās klienti ir ļoti atšķirīgi, prasīgi, individuāli un apķērīgi salīdzinājumā ar to, kādi tie bija iepriekš. Mūsdienu pasaulē viss vēlamais ir daudz vieglāk sasniedzams. Tagad varam novērot pieejamību tādām lietām, par kurām cilvēki kādreiz spēja vien sapņot. Tieši šī pieejamība un mūsdienu vienkāršība cilvēkos ir izraisījusi prasīgumu, sarežģījumu, tomēr arī saprātīgumu. Nevar apgalvot, ka informējot par savām vajadzībām, patērētāji melo, tomēr daudz būtiskākās bieži vien ir tieši vārdos neizsacītas vēlmes.
Mūsdienās nav nekas neparasts redzēt pilnīgi jaunas automašīnas, kuras gaida savu īpašnieku nākam ar iepirkumiem no zemo cenu pārtikas veikala, vai nocenoto zīmola preču veikala plauktā redzēt dārgas, zināma brenda somiņu.…

Atlants