Evaluation:
Published: 18.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Dž.K.Roulinga "Harijs Poters un nāves dāvesti"', 1.
  • Presentations 'Dž.K.Roulinga "Harijs Poters un nāves dāvesti"', 2.
  • Presentations 'Dž.K.Roulinga "Harijs Poters un nāves dāvesti"', 3.
  • Presentations 'Dž.K.Roulinga "Harijs Poters un nāves dāvesti"', 4.
  • Presentations 'Dž.K.Roulinga "Harijs Poters un nāves dāvesti"', 5.
  • Presentations 'Dž.K.Roulinga "Harijs Poters un nāves dāvesti"', 6.
  • Presentations 'Dž.K.Roulinga "Harijs Poters un nāves dāvesti"', 7.
Extract

Tēlu savstarpējās attiecības
Harijs ar Voldemortu – nāvīgākie ienaidnieki, Voldemorts nogalināja Harija vecākus.

Harijs ar Ronu – labākie draugi, humora pilni, izpalīdz viens otram dažādās situācijās.

Harijs ar Hermioni – Harijs daudz ko mācās no Hermiones, bet Hermione cenšas nedaudz savaldīt Hariju, lai viņš nekļūtu pārlieku pārgalvīgs.

Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi
“Viņa mēle šaudījās kā čūskai.” (155 lpp.) – Salīdzinājums

“Ēdamzālei nevarēja redzēt ne sākumu, ne beigas. Šķita, ka tā apņem visu salas plašumu.” (300 lpp.) – Hiperbola

“Zibsnis aizšāvās kā tikko izšauta lode.” (415 lpp.) – Salīdzinājums

“Tas nāca kā zibens no skaidrām debesīm.” ( 214 lpp.) – Personifikācija.…

Author's comment
Atlants