• Masu mediji un interaktivitātes jēdziens: izpētes pētījums par tiešsaistes forumiem un lasītāju e-pastu

     

    Summaries, Notes4 Journalism

Author:
Evaluation:
Published: 04.09.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Masu mediji un interaktivitātes jēdziens: izpētes pētījums par tiešsaistes forum', 1.
  • Summaries, Notes 'Masu mediji un interaktivitātes jēdziens: izpētes pētījums par tiešsaistes forum', 2.
  • Summaries, Notes 'Masu mediji un interaktivitātes jēdziens: izpētes pētījums par tiešsaistes forum', 3.
  • Summaries, Notes 'Masu mediji un interaktivitātes jēdziens: izpētes pētījums par tiešsaistes forum', 4.
  • Summaries, Notes 'Masu mediji un interaktivitātes jēdziens: izpētes pētījums par tiešsaistes forum', 5.
Extract

Manuprāt, ļoti pozitīvi ir arī tas, ka pašā žurnālā tiek iekļauti raksti no cosmo.lv, un labāko rakstu autores pat tiek apbalvotas ar visādiem sievišķīgiem pārsteigumiem. Arī es laikā, kad vēl lasīju šo žurnālu, šad tad mēģināju iesaistīties kādās diskusijās un uzrakstīt kādu rakstiņu.
Manuprāt, ir vērts pieminēt vēl kādu svarīgu Latvijas laikrakstu, kas arī ir iesaistījies interneta vidē – laikraksts ‘Diena’. Šajā portālā var lasīt rakstus, kas ir publicēti arī drukātā versijā, un var par tiem izteikt komentārus, kā arī zem katra raksta var uzspiest ‘patīk’ vai ‘nepatīk’. Bet jāatzīst, ka šeit pārsvarā diskusija notiek starp lasītājiem. Kā zināms, Latvijā interneta portālos komentāri zem rakstiem bieži vien ir ļoti aizskaroši un nežēlīgi. Ir pat gadījumi, kad komentāru rakstītājs ir izteicis savas un savu tuvinieku domas visdažādākajos noniecinošos vārdos un veidos, lai gan nemaz nav izlasījis tekstu līdz galam. Diena.lv komentāros šādi komentāri neparādās tik bieži kā citos medijos, bet tomēr teikt, ka tādu nav, nevar.
Nevar noliegt, ka iesaistīšanās dažādās diskusijās ar lasītājiem, žurnālistiem ir vēl viens papildus darbs, par kuru nemēdz maksāt, bet, iespējams, ja tomēr šie žurnālisti veltītu laiku vismaz desmit lasītājiem katru dienu, atbildot un viņu jautājumiem vai mēģinot pierādīt pretējo, palielinātu lasītāju skaitu. Nevar noliegt, ka cilvēkiem patīk, ja tiek uzklausīts viņu viedoklis, tāpēc, ja žurnālists uzklausītu līdzcilvēkus, tad šiem cilvēkiem rastos lielāka interese par pašu mediju.

Atlants