Evaluation:
Published: 15.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
  • Research Papers 'Preču politika', 1.
  • Research Papers 'Preču politika', 2.
  • Research Papers 'Preču politika', 3.
  • Research Papers 'Preču politika', 4.
  • Research Papers 'Preču politika', 5.
  • Research Papers 'Preču politika', 6.
  • Research Papers 'Preču politika', 7.
  • Research Papers 'Preču politika', 8.
  • Research Papers 'Preču politika', 9.
  • Research Papers 'Preču politika', 10.
  • Research Papers 'Preču politika', 11.
  • Research Papers 'Preču politika', 12.
  • Research Papers 'Preču politika', 13.
  • Research Papers 'Preču politika', 14.
  • Research Papers 'Preču politika', 15.
  • Research Papers 'Preču politika', 16.
  • Research Papers 'Preču politika', 17.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Produkts un produkta politika    3
2.  Prece un tās būtība    5
2.1.  Serviss    7
2.2.  Iesaiņojums    8
2.3.  Preces marka    8
2.4.  Preces marķēšana    10
2.5.  Jaunas preces izstrādāšana    10
2.6.  Preces ražošanas pārtraukšana    12
2.7.  Preces modifikācija    13
  Secinājumi    17
  Izmantotais literatūras un avotu saraksts    18
Extract

Produkts ir būtiskākais mārketinga pamatelements. Produkts ir viss, ko tirgū piedāvā iegādei, izmantošanai, patēriņam, lai apmierinātu pircēju vajadzības. No mārketinga viedokļa produkts ir plašāks jēdziens nekā prece. Produkts ir gan materiālie objekti (preces), gan pakalpojumi (sadzīves, komunālie, informācijas, advokāta, ārsta, utt.), idejas, uzņēmumi utt. Produkts ir viss, kas tiek saņemts maiņas ceļā - taustāms un netaustāms, ieskaitot psiholoģiskus, fizioloģiskus un sociālus ieguvumus. Turpmāk analizējot savstarpējās attiecības sistēmā „pircējs <->prece”, uzmanība ir jāpievērš galvenajiem produkta raksturlielumiem.
Produkta raksturlielumi:
pārbaudāmība rāda, kādā mērā pircējs var produktu tirgū pārbaudīt. Iespēja pārbaudīt produktu pirms tā nopirkšanas, samazina riska pakāpi, produktu iegādājoties;
novērojamība rāda, kādā mērā preci var novērot pirms pirkšanas. Pircējs ātrāk pierod pie produktiem, kurus biežāk publiski apspriež;
efekta ātrums rāda, cik ilgā laikā pircējs apzinās labumu, ko gūst produktu lietojot;…

Author's comment
Atlants