Author:
Evaluation:
Published: 15.09.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 1.
  • Research Papers 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 2.
  • Research Papers 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 3.
  • Research Papers 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 4.
  • Research Papers 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 5.
  • Research Papers 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 6.
  • Research Papers 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 7.
  • Research Papers 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 8.
  • Research Papers 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 9.
  • Research Papers 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 10.
  • Research Papers 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 11.
  • Research Papers 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 12.
  • Research Papers 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 13.
  • Research Papers 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 14.
  • Research Papers 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 15.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Apdāvināto bērnu rakstura īpatnības    4
2.  Indigo bērni - hiperaktivitāte un uzmanības deficīta sindroms    5
3.  Saskarsme ar indigo bērniem un to izglītība    6
4.  Izglītības iespējas Latvijā apdāvinātiem bērniem    8
  Nobeigums    10
  Izmantotā literatūta un informācijas avoti    11
  PIELIKUMI    12
Extract

Nobeigums
Indigo bērniem jau mātes miesās rodas apziņa par pasauli, kurā tie vel nedzīvo, taču uztver to, indigo bērniem ir savādākas prioritātes un galvenā dzīves misija, tie neatzīst sistēmas, varu un materiālo mediju kultivēto sabiedrību. Indigo bērnu saskarsmes īpatnības raksturojamas ar salīdzinoši sarežģītu, taču nepieciešamu kontaktu veidošanu ar sabiedrību, ģimeni, draugiem un vienaudžiem.
Iedzimtas spējas ne vienmēr nozīmē, ka tās palīdzēs gūt ievērojamus rezultātus. Līdztekus talantam izcilu rezultātu sasniegšanai vajadzīgs arī radošums. Lai šis talents un radošums atklātos, nepieciešami vēl vairāki faktori, proti, motivācija un veicinošaapkārtējā vide.
Pašlaik nevar strikti apgalvot, ka visi jaunie bērni ir talantīgi vai savukārt visi talantīgie bērni ir indigo bērni. Drīzāk patiess būtu apgalvojums,ka indigo bērnu nevar nepārprotami uzskatīt par talantu vai otrādi. Robežas starp spējām, talantu vai uzvedības veidu jaunajiem bērniem un talantīgajiem bērniem vairs nav tik nepārprotami novelkamas, kā to varēja izdarīt pirms dažiem gadiem. Tādēļ mums jāpieņem jaunais skatpunkts un domāšanas veids un jāuzskata jaunie bērni par indivīdiem jeb personībām.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants