Author:
Evaluation:
Published: 10.03.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Uzvedības modeļi konfliktsituācijās', 1.
  • Research Papers 'Uzvedības modeļi konfliktsituācijās', 2.
  • Research Papers 'Uzvedības modeļi konfliktsituācijās', 3.
  • Research Papers 'Uzvedības modeļi konfliktsituācijās', 4.
Extract

Pēc sarunas priekšmeta definīcijas jāuzaicina partneri aprakstīt problēmu no viņu viedokļa, lai noskaidrotu, kā otra puse uztver konflikta priekšmetu. Šis uzaicinājums ievada dialogu. Galvenā iemaņa, kas vajadzīga dialogā, ir aktīvās klausīšanās realizācija, prasme sadzirdēt partneri. Otra noderīgā iemaņa ir pozitīvas attieksmes demonstrēšana pret savas jūtas un domu izsakošo partneri kā pretstats agresivitātei. K.Saslaka īpaši uzsver neverbālās komunikācijas nozīmi dialogā. Klausoties jācenšas emocionāli atbalstīt partneri, ieņemt “atvērtās” pozas, neslēpt plaukstas, uzturēt vizuālo kontaktu. …

Author's comment
Atlants