Evaluation:
Published: 06.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Zenta Anspoka "Veseluma pieeja valodas apguvē"', 1.
  • Summaries, Notes 'Zenta Anspoka "Veseluma pieeja valodas apguvē"', 2.
  • Summaries, Notes 'Zenta Anspoka "Veseluma pieeja valodas apguvē"', 3.
  • Summaries, Notes 'Zenta Anspoka "Veseluma pieeja valodas apguvē"', 4.
  • Summaries, Notes 'Zenta Anspoka "Veseluma pieeja valodas apguvē"', 5.
Extract

Zenta Anspoka uzskata, ka svarīgi ir sekmēt katra skolēna kā personības attīstību veselumā ar veselumu saprotot bērna izziņas, emocionālo un gribas attīstību, viņa vajadzību, motīvu respektēšanu, vērtīborientāciju un pašrealizāciju. Tātad veseluma pieeja personības attīstībā sekmē skolēna intelektuālo, emocionālo un sociālo attīstību mijsakarībās. skolēns mācību procesā kļūst par līdzvērtīgu sadarbības partneri. Dominējošas ir bērncentrētas mācības, kas do iespēju bērnam:
piedalīties mērķu izvirzīšanā, uzdevumu noteikšanā, mācību vielas un metožu izvēlē.
pašam kontrolēt, ko un kā viņš mācās.
uzņemties atbildību par savu mācīšanos.
īstenot un tālāk pilnveidot savas iespējas.…

Author's comment
Atlants